PERFECT REMEDY

 
Fick ett tips av Mujin om att denna skulle kunna lindra mina smärtor, är kristaller i. Han tillverkar dem själv och naturligtvis hoppar jag på alla tåg, går åt så mycket pengar så skadeståndet sjunker fort men väntar på pengar för inkomstbortfall. Kände att den är värd att testas köper hellre saker för min hälsa än att shoppa kläder, det är helt oväsentligt i detta fallet. Kommer nog inte förrän nästa vecka då han inte skickat den än. Han säger att det kommer hjälpa men litar inte på något för allt jag testat har gått åt skogen då jag har så svåra smärtor så inga höga förhoppningar som vanligt. Testade CBD-olja 2021 tror jag det var, det hjälpte ju inte alls och ambulansen hämtade ju mig med bår, tog så många THC droppar då jag inte fick ner smärtan så benen bar inte, det var hemskt. Men fått kontakt med en så ska testa igen det vore bättre än morfinet, men är tveksam och tyvärr känner man den äckliga smaken i munnen konstant då man placerar dropparna under tungan, hade hellre haft tabletter men det finns ju inte. Går dock inte den vanliga vägen via läkare för de är urusla avskyr sjukvården inte alla men MÅNGA, har inte fått mycket hjälp där fått göra det mesta själv så ska få 3 olika flaskor av en men måste ta bort morfinet så ger det en andra chans men det var svindyrt och hjälper det inte så vet jag ju det iaf. Har verkligen försökt att kämpa mig fram på egen hand, testat mycket och fått tips från privatpersoner jag träffat på, många godhjärtade o empatiska personer via nätet,
och tack gode Gud för det för läkarna saknar empati och har absolut ingen kunskap kring det som drabbat mig då ingen varit med om att och då möts man med skepsis men tack o lov så vet tandläkare och övertandläkare bättre och man blir betrodd även om man blir och är så ledsen, för detta är den värsta smärtan ever! Inte klokt, drack vatten och det spädde på smärtan än mer, less!
 
Vardagsliv | |
Upp