ACCESSORIES

 
Har köpförbud när det gäller kläder, några fler sommarkläder behövs inte nu blickar vi mot hösten, en ny säsong. Men är insnöad på diadem för tillfället måste vara 15 år sedan sist men så bekvämt, slippa ha håret hängandes i ansiktet och ett fint armband allt från Lindex. Hittade även 2 billiga diadem från Glitter och de lär bli mina favoriter skulle jag tro.
 
Blev en förkortad PW idag, hade inte så mycket energi hade gått till veterinären innan dess men det var stängt öppnade inte förrän 12.00 så gav mig ut på promenaden med träningsvärk men det känns helt okej kan inte orka 6 km varje dag, är glad bara jag kommer ut. Var hos sjuklingen, Berne en stund och hjälpte honom bädda rent bara det kan vara skönt när man är sjuk. Smärtan har varit under någorlunda kontroll idag, varit busy med att chatta så tiden går fort men så spännande att lära känna nya personer. Träffa Sinem imorgon så det ska bli trevligt på torsdag är det läkarbesök mindre trevligt, Lucian är hur snäll som helst och lyssnar på mig men vill helst inte ha med vården att göra får ju ändå inte rätt hjälp, verkar ju inte ens finnas hjälp. Tror att han kommer gå med på att jag arbetstränar på låg nivå om han nu inte tror att jag försämras för jag får inte bli utsatt för stress för då blir det sämre och stressad blir jag ju har ju inte träffat mina arbetskamrater på flera år och det är väl en massa nya där. Men måste prata med FK efter det och sedan vill min handläggare på AF också veta vad som sägs. Så det var helt klart krångligare än jag trott, måste även ha digitalt möte med arbetsgivaren och min handläggare på Försäkringskassan men det är skönt när det är gjort det är bara hoppas på att smärtan håller sig i schack så att jag klarar av det även om det är på förmiddagen, här kan man inte planera något så olika från dag till dag. Imorse hade jag ont igen och då kommer tvivlet men jag får ta en dag i taget och se hur jag mår, är jag dålig så går det ju inte för då försämras jag bara när det väl har börjat. Men nu gör det så jäklars ont igen, känslan går ej att beskriva men den maler och maler, den maler ner en.
Gode Gud låt det gå min väg 🙏
 
Shopping/nytt | |
Upp