TORSDAG

Varit på öäkarmöte hos Lucian ett rätt kort möte fanns inte så mycket att säga men är fortsatt sjukskriven till sista december, inte förvånad för detta är ju kroniskt o riktigt svåra smärtor. Hann verkade lite tveksam till att jag ska arbetsträna men 2 dagar tyckte han var okej men att jag tar det lugnt. Så bökigt det här med att börja arbetsträna det är inte att bara börja. Ringde upp min handläggare Marie på FK och informerade om mötet och hon sa att jag får ha is i magen för det krävs ett digitalt möte också med arbetsgivare och mig för allt ska bli så bra som möjligt så får avvakta tills de planerat datum vilket blir 10 september och nästa vecka ska jag dit och träffa Lotta och nya chefen Håkan som jag aldrig träffat, nervöst men det är väl inte så lustigt! Hade inte så mycket energi idag men gick en PW och det var hett. Sitter ute för tillfället, tagit mediciner som lindrar något så ska läsa I den nya boken som jag påbörjat. Helt otroligt vilket vackert sensommar väder det är idag! Får njuta innan det smäller till igen, vilket det gjort nu men så är det ju alltid ingen överraskning där inte. Önskar att Uppsala kunde höra av sig så jag slapp vara tjatig, men hör jag inget nästa vecka så får jag höra av mig igen o ligga på!
 
Vardagsliv | |
Upp