KEEP BELIEVING

 
 
Var något lugnare när jag vaknade idag och har börjat med tigerbalsam på mina tinningar som gör ont. Fattar inte vad som hände igår, pratade med Alison o var näst intill smärtfri men efter en timme kom fantomsmärtorna utan varning från ingenstans otroligt obehagligt hade ju inga känningar om att men gick neråt efter 1,5 timme, Alison tyckte jag skulle ut och ta en öl eller göra nåt roligt men det sprack ju fort och alkohol dricker jag inte. Det ör förbaskat tufft det här livet, varit lite orolig att Alison ska försvinna från mitt liv och är alltid ärlig och berättade naturligtvis det, vill inte gå med mer oro än jag redan har. Men hon lovade att finnas där och att vi ska kämpa ihop så gott det går, hon har en helt otrolig aura, ett stort glow runt hela henne och så enkel att prata med inte stelt  för fem öre och sånt gillar jag! Gick en långpromenad och råkade gå förbi Rosas Café som jag och Sinem pratat om att gå o fika men jag har ju varit för dålig men gick iaf in det var mysigt, det var en "speciell" känsla i Cafét väldigt behagligt o låg ton på de som var där och fikade så dit kommer jag gå igen om jag är bra men köpte med mig lite hem inte för att jag är sugen mer för att överraska Berne 🖤 Har väldigt ont just nu o söker en healer och kommer gå efter deras profilbild min intuition brukar stämma o känna av deras energier måste ha någon som passar mig inte vem som helst och hoppas att någon kan lindra mig nåt och hoppas på att Alison o jag hörs senare. Att det ska behöva vara så här???! Men måste kolla in svaren och hitta någon som kan inom 1 timme innan det är övermäktigt för när fantomsmärtorna kommit är det så maxat och då är det kört så måste förebygga det NU!
 
Ingenting funkar varken medicin eller healing men det är ju inget nytt. Känner mig så ensam och så långt ner i det djupa hålet och så besviken på att bli lämnad på det här viset av vården, sådant gör ont i hjärtat!
 
Vardagsliv | |
Upp