LOW

Var hos läkaren idag på Kry grät hade så ont och han kan inte hjälpa mig. Det har börjat med morgnarna igen och jag pallar inte det. Han gick med på att jag ska få testa temgesic personligen känner jag inte till att alls men det är väl mot morfinhållet en kvinna skrev att det var bättre än morfin enligt henne men det kanske det inte är på mig, men ska hämta ut att imorgon ingen hade det hemma idag. Jag hoppas verkligen att det kan hjälpa bättre än morfinet, de har inget mer att erbjuda o som det lät på honom var det positivt med homeopatmedicin men man måste hitta rätt det finns 1600 olika och helst inte ha homeopat på distans för nu har jag ingen. Och det verkar som att ingen vågar operera mig så stora risker blev o är ledsen inombords. Att ha 2 lugnare timmar per dag om man har tur räcker inte de 10 hemska timmarna i soffan bryter ner en så jag vet inte vad som händer o jag har JÄTTESVÅRT att orka mer, det här är för tufft för många år för många timmar. Frågade honom om han träffat någon liknande mitt fall men det hade han inte så det var jobbigt att höra för då finns det ingen utstakad väg, förstår inte vad som hände vid operationen ingen har varit med om mitt så illa. Hade såna smärtor mär jag kom hem så Szilwia var så gullig och hade tid för ge mig healing. Och igår fick jag av Alison hon skulle åka hem från Miami till England så sedan var det lugnare på kvällen. Vi har ju pratat om hennes sorts av healing varje dag i 10 minuter men det stressar mig enormt får inte ner smärtorna på 10 minuter, snällt av henne men behöver mer än så och som hon sa långvarig kronisk smärta leder till depression o svarta tankar, och hon ville att jag ska få tillbaka mitt liv o det vill ju jag med givetvis, men vet inte hur?! Kom ut en runda idag, pga healing och morfinet den kombinationen hjälpte idag. Men ör ledsen var inget positivt möte men det visste jag redan innan att det inte skulle bli, för det har det aldrig varit. Måste finna kraft någonstans för kämpa vidare och nu har vi bokat tid till Fascia I Kalmar nösta vecka, inser att de inte har varit med om något liknande men får testa, 1 gång kostar 1000kr och om det skulle ge någon effekt vill jag naturligtvis fortsätta, det hade ju varit underbart men tvivlar munnen och nerverna där är extremt känsliga och svåra att läka. Men Bernes son Victor är så gullig o stöttar det var ju han som ville att jag ska testa Fascia då det kan ge välbefinnande o energi i kroppen, tacksam för all pepp o stöd 🙏
 
Fruktansvärd kväll smärtor från hel-etet. Orkar inte ens skriva här längre, inte en enda människa kan förstå hur det är att leva med fantomsmärtor om man inte varit med om att det är fruktansvärt ingen livskvalitet enbart lidande!
 
Pratade och hade "healing" med Alison idag och hon har rätt man blir deprimerad av morfin det kände jag redan första dagen för 3 år sedan, vissa andra blir uppåt men inte jag, jag blev riktigt låg, och hon undrade "vad händer nu, vad ska läkaren göra för dig?" Ingenting, hon blev lika rosenrasande som jag, 3 år varje dag så många timmar är inte mänskligt !! Tyvärr höll inte sessionen, fick extrema smärtor och jag är egentligen ingen våldsam person men de här fantomsmärtorna driver fram sidor man inte visste fanns och att ha kämpat så länge o ingen hjälp ger en enorm frustration. Igår åkte huvudet av på en poslinsfågel stod inte ut med smärtorna bra grät och slängde den mot väggen. Blev det böttre? Nej, men blir ju bara sämre, att jag ibland klarar 1 timmes promenad är ingenting mot alla de timmar jag ligger o lider och det ör en helt annan "Sari" än den som syns utåt och just därför är det jobbigt för de anhöriga de är hjälplösa kan inget göra och inte jag heller, det ör ett fruktansvärt plågsamt det går inte att beskriva bättre än fantomsmärtor för de ör så starka så man vill bara dö för att få slut på dem det är enda utvägen då medicin inte biter på skiten! Går inte få bort ilskan så länge jag lever med dessa smärtorna...
 
Vardagsliv | |
Upp