TUNGT

 
Smärtan kom tillbaks igår kväll, kanske mindre smärtsamt svårt att avgöra hjärnan är ju bara van vid smärta precis som Alison sa, det är korrekt man måste omprogramera hjärnan mn jag fattar inte hur man gör det?! Kanske genom att utsätta sig för olika saker när smärtan är mindre. Var lite lugnare i förmiddags men ville trycka på och kom tillbaka. Jag försöker utsätta mig för mycket pga min djupa depression Bernes sion och inte märkligt att den är stendjup efter dessa åren. Tänker om jag utsätter mig för det och det kanske jag mår bättre men det hjälper inte ett dugg. Vi var hos Bernes son Victor lite snabbt, blev så glad för hans omtanke så köpte en fin trä skärbräda, doftljus o lite snask till honom 🙂 åkte dit och lämnade det men det började göra så ont. Var på Jysk behövde badrumsmatta och hittade cementkrukorna jag gillade och köpte för längesen o Chanel rev ju ner 3 som gått sönder så det var otroligt att dem hade de kvar i sortimentet men de är väl poppis då. Sen åkte vi en sväng, ingen nöjesresa så ont och nu ör det inte alls bra. Förstår inte hur Allison kunde säga att jag inte behöver operation det kan inte hon avgöra så det kändes mindre bra. Har skrivit till henne om hon har tid imorgon, känns dumt att fråga och inte säkert hon vill men frågan är ju fri. Ska träffa läkare på Kry på onsdag, han brukar aldrig kunna hjälpa mig men ska fråga om han också kan stöta på Uppsala samt fråga om en medicin som en tipsat om är åt morfinhållet men någon rekommenderade den, för morfinet hjälper inte mkt men det gör ingen medicin. Ska träffa Sinem imorgon har missat 2 veckor varit så dålig så jag hoppas vi kan ses imorgon. Köpte doftljus på Jysk och en fotmask på Dollarstore inspirerad av Lotte på jobbet som lagt ut det. Och jag är besatt av lena fötter, när jag var frisk filade jag fötterna varannan dag var oerhört noga men har inte den orken längre så får se om masken funkar har ju testat en tidigare som jag fick genom ett företag genom reklam via bloggen o den var nästan kusligt när man såg hur mycket hud det var men man blev superlen.
 
Så jäkla dålig idag av fantomsmärtorna nästan spyfärdig Alison ringde från facetime men kunde inte ens svara. Så ledsen blir bara sämre igen fy f-n!!
Vardagsliv | |
Upp