GUARDIAN ANGEL

 
Tuff start på morgonen men medicinerna dämpade smärtan en del. Skulle byta batteri på min fina klocka som jag aldrig använt men fått av Berne på någon födelsedag så ska börja använda den och hittade ett sött halsband med en skyddsängel på Stjärnurmakarna. Gick 1 timme och 40 minuter efter det, riktigt skönt för kroppen och nu tänkte jag sitta ute och läsa lite om det går. Är sugen på att åka till Öland får se om älskling vill det han är rätt trött efter sin första arbetsvecka men vill passa på när det är lite bättre väder för några dagar, vore så mysigt och jag hoppas det går får ju ta morfinet med mig. Hade det kämpigt igår men lyckats hålla ner morfinet sista dagarna, innan behövde jag 3-4 morfin tabletter för att komma ut och gå men de senaste dagarna har det räckt med 1 men som vanligt är eftermiddagarna och kvällarna värst, de är tuffa!
 
Önskar att jag kunde slappna av mer. Är livrädd för bakslag går med de tankarna varje dag och det är negativt dock inte konstigt men pallar bara det inte fler gånger är helt slutkörd mentalt och måste sova på dagarna alla dessa åren har kommit ifatt mig, kunde ju aldrig slappna av med smärtorna var i ständig givakt så nu kommer all trötthet, normalt men jobbigt. Gode Gud låt det fortsätta så här och bli ännu bättre så att jag kan börja arbetsträna framöver, det vore ren och skär lycka för mig! 🙏
 
Vardagsliv | |
Upp