KALMAR

 
Vaknade med smärta igen och det har varit tufft idag, har varit sämre sista tiden så var inte alls förvånad bara ledsen. Tanken var Öland idag men det var sådana långa köer så vi stannade i Kalmar, riktigt mycket folk där med men riktigt trevligt och trots det fina vödret var det fullt med folk i stan och i butikerna, otippat men alla gillar väl inte att pressa. Stannade först till på IKEA, hittade fina tallrikar och krukor och fick en jättefin bordslampa från älskling, så behagligt ljus. Sedan blev det Baronen, hittade småsaker på Normal, H&M och New Yorker sedan åt vi lite vid Stensö men vi blev båda så trötta av värmen och klänningen var alldeles för varm att ha för att stanna på stranden och trots att det gjorde ont så blev det ändå en lyckad dag. Nu ska jag sitta på balkongen i lugn och ro och läsa i boken som jag påbörjat så länge det går! Men jag känner att det blir en tuff kväll som de senaste dagarna, SUCK!!
 
🖤 Tack för en fin dag med min älskling!
🖤 Tack för det fina vädret, SOMMAR!
🖤 Stort TACK för att jag kommit ut varje dag under längre tid, det värmer mitt hjärta!
🖤 Tack för att jag har en så fin familj, så omtänksam och som gläds med mig!
🖤 Tack för att jag kan äta annat än gröt igen, 3 år av gröt står mig upp i halsen.. usch.
 
Vardagsliv | |
Upp