MOHEDA

 
Varit låg under en längre tid men det är inget ovanligt sådana perioder hade jag redan innan jag blev sjuk så det är inget nytt så får leva med det. Är på väg till Moheda nu  vi ska mötas halvvägs mami o papi i Hovmantorp och imorgon börjar älskling jobba igen vilket förstås känns för honom, minns själv hur det var förr och jag tycker det är trist så van vid att hänga ihop med honom nu. Ska vara i Moheda tills imorgon har ju min tid hos Face Fact imorgon klockan 11.00 lite smånervös men det blir nog bra sedan ska jag hem och göra räkmackor till älsk och hans brohanom förlängt sin vistelse i Nybro. Läste ut min senaste bok på 5 dagar den var så bra så nu saknar jag den men har med mig en ny men ska först och främst se om jag kan hjälpa mamma med något där hemma som har sina känning Lite orolig över hur smärtan kommer vara är annorlunda att ha det nör man iväg, betydligt jobbigare men det får bli som det blir.
 
Det blev en mysig långtur med mina älskade föräldrar, ömsom regn och ömsom sol. Köpte fika till dem och ikväll är det dags för final, Spanien - England, har ont men har varit med om värre. En bättre söndag! 🖤
 
Edit: varit och gjort fillers i läpparna det syns knappt men han tar inte emot kunder som vill ha stora läppar han vill att ansiktet ska se naturligt ut, botoxen kommer inte att synas förrän om 14 dagar ungefär det tar lite tid, är dock sugen på lite större läppar så får se framöver, men hälsan går före allt den är det viktigaste för mig förstås, den är A och O!
 
Vardagsliv | |
Upp