MONDAY

 
Vaknade med smärta idag, har varit lite sämre sista dagarna vilket gör mig orolig men inte förvånad alls dock lite ledsen. Vi var ute och åkte en sväng igår kväll, köpte kaffe på donken som satte igång värsta smärtan behöver ju sugrör till det men det hade jag ingen tanke på alls fick ta 2 morfin blev något bättre då. Regnade och åskade när jag begav mig ut på promenad idag men det gjorde inget, med en lång regnkappa finns det inget dåligt väder bara dåliga kläder skönt för kroppen. Önskar att det fina vädret kunde komma tillbaka, köpte BUSApoteket för att få lite färg. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag gjort det mesta jag skulle redan och är rastlös i kroppen men ska försöka läsa lite om det går vill säga, det kryper i kroppen!
 
Blivit sämre igen, inte alls förvånad dock riktigt ledsen. Varför kan jag inte bara få må bra?!
 
Vardagsliv | |
Upp