NEW IN!

 
Köpte den här söta toppen på Lindex i mitt favoritmaterial bäckebölja, härlig färg. Har alltid kört med skinny jeans, evigheter sedan jag använde baggy jeans och trodde aldrig jag skulle köpa ett par vida jeans igen men när jag var i Växjö för ett tag sedan så föll jag för ett par. Så snyggt med ett par baggy jeans och en topp eller blus, går att klä upp eller ner. Inte använt dem än har varit för varmt men ska inviga dem snart. De var alldeles för långa så fick kapa dem med sax så det ser lite snyggt slitet ut nertill men nu blir det inte fler sommarkläder för min del. Rensat garderoben lite då och då när jag orkat och skänkt bort flera kassar av kläder för garderoberna är överfulla och XS kommer jag inte i längre förutom jeansen som var det men de var oversize, en skön känsla att få bort plagg och få lite ordning i garderoberna.
 
Vardagsliv | |
Upp