ÖVERNATTNING

 
Vaknade alldeles för tidigt idag pga smärtor blev orolig förstås men tog mina mediciner och det viktiga morfinet så kom iväg på en längre promenad mot Hanemåla hållet det blev 2 timmar men luften stod helt stilla men så skönt efteråt. Vi ska till Växjö imorgon har ju bokat tid för fillers blev ju en felbokning så jag hoppas verkligen att jag är okej imorgon 🙏 Berne är ju ute efter en ny bil så medans jag är där ska papsen och han kolla på bilar, pappa har ju många kontakter och ett bilintresse vilket älsk inte har så det är bra att han får lite hjälp så jag planerade det åt honom så han kanske kommer till skott. Det var inte planerat men det blir övernattning hos föräldrarna så det blir mysigt och ska bada bastu igen man känner sig så otroligt fräsch efteråt och sover väldigt gott och denna gången har jag sett till att få med mig Berne också, det är ju hälsosamt och så skönt att få bort de döda kusliga hudcellerna. Lite smånervös inför morgondagen, mest att det inte ska bli som jag tänkt mig vill ju få ett bra resultat men det är inte hela världen om det inte blir det men vill åtminstonne få fylligare läppar än vad jag har idag och se om han kan hjälpa mig med att få ett streck i mitten på underläppen så jag vet vad jag är ute efter sedan är det upp till honom. Ska fortsätta läsa i boken haft 2 lugnare timmar och det uppskattar jag oerhört för kvällarna är oftast så tuffa hade det kämpigt i eftermiddags men hoppas det håller sig lugnt ikväll tänkte se på fotbollen. Är själv ikväll och det kan vara skönt ibland, Berne har sin bror på besök från Stockholm så det är ju trevligt för dem att umgås och båda gillar ju att kolla på sport, vi kollade igår men jag var så oerhört trött igår så fick lägga mig innan matchen var över. Var ett himla liv utanför igår kväll, så höga röster och skrik så gick ut på balkongen och kikade och såg att en kille jag sett många gånger innan slog en annan kille och den misshandlade killens sällskap var stökiga påverkade av droger och jag avskyr att se någon bli slagen så skrek och hotade med att ringa polisen så då delade de på sig och sedan kom polisen var ju fler som såg det och tydligen så var det avspärrat här nere senare på kvällen kan ha och göra med killen som blev knivskuren på Willy's. Berne var ju och handlade då han hörde skrik och såg att en kille låg på golvet men han visste ju inte att han var skadad och senare skulle vi köpa blåbärspaj men då hade de stängt butiken pga det som skett, tackolov ser man polisen ofta i stan så det är nog mer problem än man tror här i Nybro men så har det ju varit i några år mellan olika grupperingar.
 
Vardagsliv | |
Upp