SÖNDAG

 
Vaknade med hjärtklappning igen och det är SÅ obehagligt så måste fortsätta med betablockerarna för den höga pulsen och sedan kom smärtan men morfinet gjorde iaf att jag kom ut och det är ingen självklarhet. Tycker att jag har blivit sämre sista tiden, det gör mig så ledsen orkar liksom inte kämpa och kämpa konstant. Träffade på en trevlig kvinna som varit praktikant på jobbet för många år sedan och namnet minns jag inte men jag minns henne. Hon undrade hur det var med mig nu, gulligt men läskigt att så många vet om det som hänt inte för att jag bryr mig men hade ingen aning att det spridit sig så. Gick 1 timme och 40 minuter men idag var det tufft, hade sådan träningsvärk så idag var det inte så behagligt. Smärtan har kommit och gått idag, hade ont när jag o älsk var ute och cyklade men härdade ut. Har inte fått i mig tillräckligt med näring idag, ett konstant illamående idag om det är värmen eller något annat men gått upp några kilon är väl pga medicinen antar jag och dålig kost senaste tiden. Sitter ute i värmeböljan nu för imorgon blir det sämre igen tror jag så passar på, älskar solen men tycker ändå det är för varmt idag.
 
Vardagsliv | |
Upp