TACK!

đŸ–€ Tack för att jag har kunnat komma ut varje dag det Ă€r fab-tastic!
đŸ–€ SĂ„ skönt att jag Ă€ntligen putsat fönstren blev sĂ„ glasklart slapp "dimman" nöjd!
đŸ–€ Tack för alla fina mĂ€nniskor jag har i min omgivning, hellre fĂ„ men trevliga Ă€n mĂ„nga ytliga!
đŸ–€ Ser fram emot att fixa lĂ€pparna nĂ€sta torsdag om allt Ă€r okej, Ă€ntligen har jag kommit till skott funderat pĂ„ det i MÅNGA Ă„r.
đŸ–€ Tack för att de vĂ€rsta djupa huggen lugnat ner sig lite, Gode Gud lĂ„t det fortsĂ€tta vara sĂ„
đŸ–€ Tack för att jag kommer ut pĂ„ promenader, de Ă€r livsviktiga för mig och betyder oerhört mycket!
đŸ–€ Tack för att jag kan Ă€ta annat Ă€n den Ă€ckliga gröten den stĂ„r mig upp i halsen efter dessa Ă„ren varenda dag.FĂ„r Ă€ntligen i mig bĂ€ttre kost!
Â đŸ–€ SĂ„ skönt att ha sluppit ringa ambulansen pĂ„ lĂ€nge!!!
 
Jaha sÄ var det dags igen och dÄ Àr det svÄrt att vara tacksam hur mycket man Àn vill. Ute och Äker o har med morfinet sÄ hoppas att det hjÀlper. Köpte kaffe pÄ donken och glömde sugrör sÄ tror att det var det som drog igÄng att sÄ jÀkla onödigt, please lÄt det gÄ över!
 
Vardagsliv | |
Upp