THURSDAY

 
Vaknade utan smärta imorse, KORS I TAKET det var fantastiskt! Men livrädd ändå, livrädd för att det ska smälla till som alltid! Lade ut en klänning på Vinted igår kväll och fick den såld inom en timme, inga stora pengar men skönt att få något för den iaf så fixade paketet och skickade iväg att till köparen imorse. Gick en långpromenad efter det, riktigt skönt och ingen träningsvärk alls idag, halleluja! Mina promenader är så viktiga som jag nämnt tidigare, det är frihet att få komma ut, gått varje dag ett bra tag men får oftast lägga mig på eftermiddagen så trött igår sov jag 2 timmar och vaknade med smärta och blev ledsen förstås, ville inte sova men kunde inte hålla ögonen uppe men idag är jag inte lika trött. Fixat maten, tonfiskröra och potatis till älsklingen kommer hem, känns skönt att underlätta det för honom för han är ofta trött efter jobbet och det förstår jag verkligen, han har funnits där vid min sida dessa hemska åren så det är det minsta jag kan göra och jag pussar på honom ofta det existerade inte innan då var det ren och skär överlevnad, en kamp att fortsätta leva varje dag, en kamp från avgrunden. Var på Kupan och köpte pocketar, håller på med en bok som jag köpte via bokbörsen så det är betydligt billigare på second hand men har nästan läst ut den på 3 dagar, svårt att släppa den precis som det ska vara med böcker helst. Fick hem mitt pulver från Oslo Skin Lab idag, kosttillskott till huden men min hud brukar oftast vara bättre under sommaren, solen gör att jag oftast inte får så mycket utslag och dessutom har jag bra hudvårdsprodukter för tillfället och det gör mycket, skönt när man hittat märken som funkar för det är en djungel annars men nu kommer jag att köra på dessa! Får racka för att det hemska morfinet tagit lite bättre hitills idag, men jag vet hur fort det kan vända, Gode Gud låt smärtan försvinna för EVIGT!
 
Vardagsliv | |
Upp