VÄXJÖ

 
Oops I did it again... Andra gången det blev fel med min bokning man måste ha en konsultation och det måste gå 48 timmar innan man får göra fillers/botox enligt lag och det ville han inte rucka på och det förstår jag. Men han var så trevlig så konsultationen gjordes idag och han går på semester imorgon men han var vänlig och jag gjorde mitt bästa för att visa hur angelägen jag var att få göra det så ska dit på måndag igen 😉 Går inte att göra läpparna så fylliga och han ville att det skulle se så naturligt ut som möjligt och det uppskattar jag förstås ska ju göra botox samtidigt, men resultatet syns bäst efter 1 månad av någon anledning. Vi var inne i Växjö domkyrka och den är så vacker skrev en lapp och hängde på önsketrädet i kyrkan, så vackert sedan gick vi på stan men började få så ont så det var tufft och har det nu med så detta är en sämre dag men mamma hade lagat jättegod mat och ananaspaj till efterrätt. Rätt trött idag sovit ytligt igen och mycket drömmar angående mina smärtor eller om det är att jag har smärta i sömnen vet inte riktigt. Så nu är jag mätt och belåten och ikväll ska vi basta, nice! Var inne på i butiken Normal igen och hittade lite saker och att köpa kläder hade jag bestämt mig för att inte köpa och så blev det, behöver ju inte mer. Berne börjar jobba igen på måndag och det känns trist och Sinem går på semester imorgon så kommer sakna att träffa henne för någon sommarjobbare har jag inget behov av att träffa. Lite less, tagit 4 morfin sista tiden men idag kommer jag inte kunna hålla mig till det, alldeles för ont. Men att vara i Växjö var mysigt, så mycket har ändrat sig sedan jag bodde där så mycket var sig inte likt alls och som det är nu gillar jag inte Kalmar alldeles för dåliga minnen med akuten och allt. Får försöka vila lite i det sövande regnvödret och hoppas att smärtan avtar lite.
 
Vardagsliv | |
Upp