VISSEN

 
Hade så trevligt morgonmys med Selmis igår innan vi åkte till Växjö. Hittade en fin t-shirt från Lyle & Scott till min man, älskar att överraska! Gjorde räksmörgåsar till älsk och hans bror igår men idag har det varit betydligt sämre. Vaknade med smärta och migrän och kallsvettningar så fick byta sängkläder efter jag kräkts blev det lite bättre men det har tryckt på i nerven stor del av dagen så har inte kommit ut utan varit liggandes stor del av dagen, hate it. Neurologen Sven från Uppsala ringde idag, han hade inte sett någon kärlkonflikt på röntgenbilderna och det hade jag inte trott heller då Neurologen i Kalmar redan kikat på dem men jag väntar på ny röntgen. Att spruta botox i ansiktsnerven är inte aktuellt utan att få spruta i nacken/skallen samt en lösning som sprutas in i näsan men det blir väl efter sommaren men då blir det en tuff resa till Uppsala igen tänkte se om det går någon gång i Augusti eller September och det beror på i vilket skick jag är ska ju klara en resa på 12 timmar igen, tufft.
 
Gode Gud och alla änglar i universum ber er om hjälp att läka min kropp, tänder, nerver, celler och själen! 🙏 Ber varje dag och jag hoppas att du vakar över mig min älskade farmor Göta! 🖤
 
Vardagsliv | |
Upp