LÅNGFREDAGEN

 
Träffade Sinem idag men det var alldeles för tufft så det blev inte länge. Blev likblek i ansiktet och började kallsvettas pga smärtorna i munnen och hjärtat, rädd! Nu är det som 2022 igen, inte klokt klarar inte detta och vänta och vänta, och det har gått så fort utför nu så är jag verkligen rädd. Och det är så tufft Chanel har börjat löpa klarar inte av de ljuden konstant när jag har fullt upp med mig själv så hon måste verkligen till veterinären nästa vecka, hon har hållit på under natten också och jag behöver min sömn för att orka med de hemska jäkla fantomsmärtorna för nu är det inga pauser alls och jag är så ledsen blir ju bara sämre o det är oroväckande önskar att jag kunde ha firat påsk som andra men får gilla läget inget annat att göra!
 
Rent för jäkligt idag, haft healing med Alison och Mujin men precis ingenting hjälper idag fruktansvärda fantomsmärtor nära ringa ambulansen för jag står inte ut med huggen men gör mig ledsen vet ju att de inte kan hjälpa mig, finns ingen medecin o några operationer gör de inte där även om det är akut! Gode Gud ge mig styrka 🙏
 
Vardagsliv | |
Upp