PANIC ANXIETY

 
 
 Hämtade mina dosrullar på Apoteket lust sluta med medicinerna märker inget men skulle märka då så skulle aldrig göra det. Klarar ej långa rundan även den mindre var jättetuff pga smärtorna. Jobbigt med soligt väder men fint, blir ledsen det påminner mig om mitt gamla liv och det gör ont i hjärtat att inte kunna njuta som andra! Blir så tydligt hur sjuk jag är. Har redan fått fantomsmärtorna  men Mujin från USA sa att vi ska köra hårdare, han verjar inte fatta hur svårt sjuk jag ör trots jag beskrivit att det är kroniska fantomsmärtor i princip konstant nu. Ska ha frekvens healing 4-5 ggr idag men känner att det inte hjälper dessutom är det riktigt obehagligt ljud ont i öronen nästan triggande pga de höga ljuden av visselpipan. Gode Gud låt det hjälpa mig! 🙏
 
 
Det är kaos i mina garderober bara slängt in saker pga smärtorna och levt med säckar för missat flera årstider. Hittade dessa FILA pjuxen visste inte ens att jag hade dem och tog in 5 säckar från förrådet, fick panik med så mycket kläder och skor och inte kunna ta itu med det att det ligger på golvet i säckar men om någon stund skulle vara något böttre måste jag försöka nen nu för tiden finns inga bra stunder alls. Hade velat rensa, skänka o sälja men det lär ju inte ske rensa lite kan jag nog nen att lägga ut annonser klarar jag inte nu helt enkelt!
 
Kärlek | |
Upp