PÅSK

 
 Tvingade mig den långa rundan idag men så tufft kände att det var dumt och var nära ringa Berne men pausade och pausade så kom runt för har varit så ledsen att jag inte klarat av den för ville så gäna göra det! Väldigt ledsen idag det är den fjärde påsken som jag missar med familjen sånt gör ont inombords. Skulle aldrig klara resan samt bli liggande där så det är som det är. Tappar stora tussar hår trots Priorin kroppen är i så dåligt skick. Köper blutsaft och dricker också mot anemin, konstigt att ingen läkare tipsat om det!!?  Tänker på engelska nu för tiden pratar ju med Alison  nästan varje dag och med Mujin från USA varje dag, vi hade 5 sessioner igår hjälpte något, de hemska visselpipa ljuden gör något med nervsystemet, men  fantomsmärtorna kom från ingenstans innan jag skulle lägga mig, hemska och har session nu vid 15, får se vad han säger för jag är ju så skadad om han ger upp?! Alisons dotter hade kollat upp min smärta, den är den värsta man kan få o det vet jag ju 
redan flr annars skulle man inte vara svårt sjuk i 3 år o allt pga i ngen hjälp av vården, borde fått hjälp för längesedan förlorat år pga av dem! Jag önskar att dagarna kunde gå fortare samtidigt som jag inte fattar hur jag ska klara 100 mil, förstår inte hur det ska gå till klarar ju inte ut o åka alls nu och så otroligt rädd för att bli nekad operation, då ör allt över och är så nedbruten man kan bli pga smärtorna oavsett! Skrev grattis till chefen på jobbet och han var så snäll så jag finns med i hans böner, det är godhjärtad! 🖤
 
Usch har grymma fantomsmärtor, sessionen hjälpte inte och nu är det dags för grupphealingen. Det där höga monotona ljudet i öronen är jobbigt och ger mig huvudvärk tyvärr! Gode Gud låt min kropp och själ läka! 🙏
Vardagsliv | |
Upp