TUFFA TIDER

 
Skrev till Uppsala häromdagen och sa precis som det ör, att jag inte orkar mer för nu får jag ingen paus alls är konstant och jag klarar ej mer. Så fick tid i Maj trots att det är fullbokat men jag har sådana smärtor så jag känner att jag inte kan hålla ut till Maj och inte bara för ett möte, inte klokt detta är ju akut, fixar inte mer helt enkelt gett allt jag har de här åren men nu har jag ingen kraft kvar fysiskt eller psykiskt, vill inte ligga här mer och plågas. Träffade iaf fina Sinem idag men inte länge pga smärtorna, hatar de här jävla smärtorna, omänskligt. Och nu var det sista gången jag betalade för healing, fick tips om en man i USA som gör healing via ljudfrekvenser, låter som en hög och monoton visselpipa och man ska ha lurarna på. Betalade 3000kr men märker att det inte hjälper, kan minska lite sen kommer det igen så healing tar helt enkelt inte på mig, för skadad så kommer sluta betala för mer healing för nu har jag testat nog helt klart!
Har så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen och hjärtat rusar så obehagligt, så jäkla ledsen, varför just jag?
 
Vardagsliv | |
Upp