SCARY

 
Söndag, vaknade med känningar redan på morgonen det går verkligen utför fort nu. Lyckades ta min promenad men hade ont dock inte det värsta tackolov. Inte fått så mycket gjort idag pga smärtorna, vi var ute och åkte en runda hade ont så det var väl ingen större njutning precis men skönt att inte vara hemma. Frågan är om jag kommer klara av att jobba denna veckan då jag bara försämrats från vecka till vecka, önskar att det kunde vända. De mörka tankarna kommer för det börjar bli som fantomsmärtor igen och hela min vakna tid, fattar ingenting varför blir jag sämre igen!? Kan inte skriva till Uppsala en femte gång, det hjälper ju ändå inte men kanske att jag gör det om det är all min vakna tid igen för det klarar jag inte av igen, det är verkligen en kamp att försöka överleva. Kämpat så jäkla hårt nu i över 3,5 år. 
 
Gode Gud låt min kropp läka så jag får ro i själen och kan göra allt jag vill göra! 🙏
 
Vardagsliv | |
Upp