SICK AND TIRED

Sjukt trött på detta. Idag fick jag ta 3 morfin bara för att kunna komma ut inte klokt. Gick promenaden men den var hemsk hade ont och hade yrsel. Det går så fort utför för nu börjar det redan på morgonen och det pallar jag inte med, klarar inte av all vaken tid som det var tidigare så nu är jag riktigt rädd och orolig. Smärtorna är så starka så att morfinet inte ens vill ta, fucked up helt klart! Önskar det kunde vända kan inte alls förstå hur jag kunde ha en bättre tid ett tag för varför blir jag sämre, vad har hänt liksom!? Skrivit 5 ggr till Uppsala och nu skriver jag inte mer, berättat precis som det är att jag inte orkar leva pga smärtorna vill men klarar det inte det är fantomsmärtor igen så jag har varit så ärlig som man bara kan vara men det har inte hjälpt, har inte hört ett ljud eller fått någon tid väldigt märkligt! Behöver verkligen hjälp, smärtan är prio ett är rädd att jag inte kommer klara av att jobba igen, vill ju så gärna göra det. Varje dag är en kamp att försöka överleva!
Gode Gud hjälp mig! 🙏
 
Har såna hemska smärtor idag, vill bara ringa ambulansen det är riktiga fantomsmärtor men vet ju att akuten inte kan hjälpa mig men står bara inte ut med dem, de är precis varenda sekund inga pauser alls trots morfinet. Kan inte börja ringa ambulansen igen... Håller på att bli galen, detta är så ohållbart ingen människa skulle orka med den här kampen mot smärtan för den vinner ju jämt. Och hjärtat rusar, kämpar för fullt, så stressat av nerven. Ledsen!
 
Vardagsliv | |
Upp