THURSDAY

Jobbat en stund idag, hade känningar men det gick att jobba behövde inte ta 3 morfin som dagen innan. Gick en promenad efter det, men idag var det riktigt trögt och jag mår väldigt dåligt av att gå på morfinet konstig i bollen ostadig och yrsel. Precis ätit och det satte som vanligt igång smärtan försökte skjuta på maten men var så hungrig så var tvungen att äta. Så nu är det dags igen. Ska försöka göra mina hemmaövningar om det går nu fort innan det värsta kommer. Annars skiner solen idag och det är härligt. Hoppas och hoppas på svar från Uppsala, skulle verkligen behöva det och ett positivt sådant förstås. Måste väl finnas något att göra men svårt när man inte vet vad det är, tror nerven är i kläm som Stellan i Karlskrona sa det var ju därför vi kapade käkben men det hjälpte inte och sen är väl nerven skadad. En dröm är en operation, en bra sådan som gör allt bättre och inte än sämre vilket är en risk men det är riktigt illa redan så något måste göras för jag klarar inte länge till, kämpat slut på mig själv o kan aldrig slappna av och vara glad jämt på helspänn beredd på försvar! Är så avundsjuk på alla som är friska och saknar mitt gamla liv måhot fruktansvärt!!!
 
Usch nu har jag så där svinont igen precis som igår, extrema smärtor. Tagit 2 morfin till men det hjälper inte något alls. Ge mig styrka att orka! 
 
Vardagsliv | |
Upp