TISDAG

 
Jobbat idag men hann inte med så mycket, vi hade digitalt möte med Försäkringskassan om hur det har gått. Och jag har ju varit där alla dagar jag ska vara där 2 dagar i veckan men nu är det ändrat till 3 dagar i veckan istället på eget iniativ. Hade lite känningar på jobbet men de var inte så farliga. Efter det begav jag mig hemåt, tog medicin och gick ut och gick. Och sedan var jag tyvärr tvungen att äta och det satte igång värsta smärtattacken så nu har jag jätteont och fått ta morfin men det hjälper inte. Sa ju att jag inte skulle skriva till Uppsala mer men skrev igår igen, står verkligen inte ut med smärtorna så jag gör vad som helst även om jag kommer uppfattas som tjatig men vem som helst som hade dessa nervsmärtorna skulle göra allt i sin makt för att få hjälp. Önskar bara att de kunde höra av sig, fattar inte varför de inte gör det när jag faktiskt inte orkar längre?! Så trött på att kämpa varje dag och så jäkla många timmar som det håller på.
 
Gode Gud ge mig styrka att orka kämpa vidare! 🙏
 
Vardagsliv | |
Upp