BUS

 
Tufft idag. Långpromenader gick perfekt men chattade hela rundan i princip, trevligt. Nyduschad och sitter inte ute i solen idag utan använder BUS istället och den är perfekt konsistens inte kladdig alls som vissa är. Har ont och har tagit morfin och bytt morfinplåster men idag vill det inte ge med sig men jag har bestämt mig för att följa med och meta iaf om en stund, skönt att vara ute i naturen och det är ju så fint väder idag igen, hemma i lägenheten har jag varit tillräckligt dessa åren, vantrivs hemma. Hoppas det lugnar sig lite iaf så att jag kan njuta 🙏
 
Blev en mysig seneftermiddag och kväll var i Rismålagöl och metade med Berne och Viktor och det blev fångst idag också, morfinet tog och jag kunde slappna av så skönt. Ja tack till fler sådana här kvällar även om jag stinker fisk lärde mig att döda fiskarna tyckte synd om dem förstås men de ska användas till isfiske i vinter. Nu blir det sen kvällsmat, donken food slarvat ned maten idag igen. Tyvärr gick helgen alldeles för fort o älsk ska jobba imorgon igen. Men på tisdag har jag möte så sedan hoppas jag att det börjar rulla på lite och att jag kommer igång med arbetsträningen redan på torsdag. Och där kom smärtan, men nu blir det inte mer morfin för idag visste att det var för bra för att vara sant!
 
Vardagsliv | |
Upp