FRIDAY

 
Morgnarna är inte så toppen längre, smärtorna börjar redan då dessutom har läpparna blivit lite för stora så har svårt att suga med sugröret det är blåmärken men det försvinner ju. Det svarta märket jag fick efter plasmapennan igår då jag tog bort ett födelsemärke har idag försvunnit och nu håller det på att läka, vilken fantastisk uppfinning helt klart värt att får be Berne om hjälp med de 2 på ryggen som jag vill få bort, han lär ju bli livrädd för det osar bränt men det är helt ofarligt ett jättesmid
igt sätt att ta bort oönskade födelsemärken istället för att gå till läkaren, rekommenderas varmt! Fick ta samma dos morfin som igår för att komma ut, men hade verkligen noll energi idag, kom runt med nöd o näppe. Blev lika frusen som igår, svettades under walken sen började jag frysa hemma så har badat igen och nu är jag varm igen, skönt! Träffa B ikväll inte setts så mycket senaste dagarna och prata lite, han har haft fullt upp med att kolla efter bil men idag köpte han en så det var ju skönt för honom vet att det har varit ett stressmoment. Har en hel del att prata om. Känner mig lite low idag vet inte varför men saknar solen brukar ju må bättre då därför har jag svårt för höst och vinter även om det kan finnas vackra dagar då med förstås. Har börjat chatta igen med en, han är en trevlig kille, vän. Skönt att kunna skriva lite med någon, intressant att veta hur andra tänker och har det!
 
Vardagsliv | |
Upp