HALSONT

 
Verkligen en vacker höstdag idag. Men idag är det inte bra, har märkt det de senaste dagarna att jag har tufft för promenaderna och jag har verkligen noll immunförsvar. Ont i halsen nu och Berne har ju träffat sina barnbarn som är sjuka så nu är det väl min tur, pallar inte det också.... Helt energilös så kommer inte tvinga mig ut på fler promenader får börja med en massa C-vitamin och lyssna på kroppen ta det lugnt helt enkelt och så jäkla dålig timing jag som skulle börja arbetsträna på tisdag men får hoppas på det bästa men vet ju att jag blir sjuk länge när jag blir förkyld är ju inte alls van vid att vara bland folk tätt inpå. Nä nu blir det maxat med c-vitamin i några dagar, hoppas hoppas på att det går över 🙏 Varför ska barn ha så mycket basilusker?!
 
Tog 4 c-vitamin och Alvedon och mådde lite bättre vi åkte en runda och hamnade vid Rismålagöl en så otroligt vacker höstdag, ja tack till fler sådana.
 
 
Vardagsliv | |
Upp