HÄNGIG

 
Känner mig sjukt hängig idag. Skulle träffa Sinem imorgon men hon är också dålig så det blir inget, känner mig själv så seg och ont i halsen. Hade noll energi men tvingade mig ut på promenad så osmart för jag ville inte vara hemma men inte så klokt tänkte ta mindre runda men kunde inte visste att jag skulle bli besviken då blir ju inte bättre av det förstås. Så jäkla typiskt när man ska börja arbetsträna imorgon. Ska känna efter ikväll och ta tempen men tanken är att gå dit ändå om det går vill säga. Nerven gör mer ont när jag har annat i kroppen samtidigt som morfinet lindrar halsontet lite, det döljer det lite. Gick okej att vara ute och meta igår men var inte på topp precis humöret sviktande eftersom jag var energilös men fick några napp. Ögonen är glansiga så förmodligen försvinner inte det här av sig självt precis över en natt, tar Alvedon och C-vitamin inte mycket mer man kan göra förutom att vila då men tvingade mig till att städa toan för att se hur läget var och jag blev så trött. Frusen idag igen efter promenaden så har badat och nu är jag varm igen. Less, varför just nu?! Och läpparna har blivit på tok för stora ser ut som en anka får bjuda på det i 7 månader för det sitter ju i länge typiskt mig att alltid vilja ha mer, aldrig varit fröken lagom always too much såg liksom inget resultat förutom nu, men nu är det på tok för mycket.. but whatever. Såg en så sjukt bra video på Facebook, en drop dead gorgeous guy som kunde sina moves, så vältränad. Fick lust till situps, klarade bara 40 sen sa det stopp igen så får helt enkelt gilla läget just nu. Tagit C-vitamin imorse men ska ta mer, vet att det är okej att överdosera det när man har känningar men det ger ju inga mirakel resultat. Gode Gud ge mig kraft 🙏
 
Vardagsliv | |
Upp