MÖTE

Lärt känna några via en sida och fick lyckönskningar inför mötet jag hade idag, det var gulligt och värmde! Mötet gick bra, gulliga/snälla Lotta och hennes efterträdare Håkan som verkade vara en riktigt sympatisk man, pratade lite om hur vi skulle lägga upp att, nervositeten lade sig efter en stund. Lotta var så gullig som sa att jag är söt som socker, som ett rådjur jag instämmer förstås inte men blev ändå glad! Gick en PW efter det och hämtade paket, blutsaften är så mycket billigare på Apotea än Apoteket, inte klokt men måste dricka det varje dag för ha koll på mitt blodvärde. Sedan smällde smärtan till men nöjd med dagen hitills. Tagit mer morfin och försöker slappna av ute i solen gäller att passa på dessa sista dagarna. Haft kontakt med HelenaCare Clinic, vill fylla på 1ml fillers en sista gång i läpparna inte riktigt nöjd nu syns ju knappt blir en tredje gång den sista förhoppningsvis om hon går med på att vill säga, ska dit på torsdag. Får avvakta med arbetsträningen måste ju ha möte med Lotta, Håkan och FK nästa tisdag men hoppas på att kunna börja arbetsträna nästa torsdag om det blir som jag vill. Butiken var helt annorlunda dem hade fräschat upp den rejält, jättefint o vilket jobb de lagt ner inte illa! Får se om älsk slår till på combin han visat, hoppas på det iaf!
 
Vardagsliv | |
Upp