NEW WEEK

 
Idag var det värre med smärtan när jag vaknade, gäspade och gäspade och fick så ont i båda käkarna. Tog medecin och gav mig ut, helt energilös idag tog med mig vitamin well för att fylla på lite energi. Gick den långa rundan och lite till, såg ambulansen och far alltid illa när jag ser den åkt med så många gånger men aldrig kunnat få någon hjälp mot mina svåra smärtor så har lite svårt för Kalmar också, det påminner ju om lasarettet som jag varit på så många gånger helt i onödan förutom en gång då det var akut natriumbrist då fick jag hjälp men att ligga för med nervsmärta var fruktansvärt och speciellt med andra i rummet som inte hade ont eller grät som jag. Just nu har jag ont och känner mig lite ledsen det onda drar ner mig i ett svart hål. När morfinet inte vill ta är jag hjälplös då har jag inget annat att ta till förstås! Ändå glad att jag fixade rundan kunde lika gärna varit att jag inte kom ut alls. Har blivit lite knas med en jag chattat med vi ska inte höras mer av olika anledningar, lite trist men livet går vidare allt kan hända. Finns fler att höras med men jag är inte den som är aktiv eller tar iniativ det har andra fått göra på den här "vänskapssidan", mest killar eller enbart killar som skriver och jag har blockat flera. Önskar så att det onda kunde gå över!!! Imorgon är det dags för möte med cheferna och min handläggare på Försäkringskassan hon är med digitalt. Väldigt nervös av någon anledning, främst hoppas jag att jag inte har ont och kan ta mig dit det är det viktigaste av allt. Nästa steg är att börja där och det är nervöst det med inte jobbat där på över 3,5 år så det ör väl inte så konstigt. Känns nästan som att man inte längre känner sina arbetskamrater för dem har livet lunkat vidare medans jag gått igenom trauma och får fortfarande kämpa stenhårt för att överleva dagarna när det inte finns någon mirakelmedicin. Hoppas på det bästa.
 
Gode Gud och alla änglar I universum ber om hjälp med att läka min kropp, tänder, celler, nerver och min själ amen! 🙏
Vardagsliv | |
Upp