SATURDAY

 
Känns som söndag idag av någon anledning. Gårdagen var så bra lyckades hålla mig till 3 morfin och det är verkligen acceptabelt. Men imorse när vi drack kaffe så satte det igång men motade bort att med morgonmedicinen och morfin så kom ut i det härliga vädret på en nice powerwalk men med många stopp, för mycket chattande. Sen började det på igen nu när jag sitter ute i solen. Tanken är ju att vi ska meta ikväll om jag mår bra. Är väl ingen fisketjej men kul att göra något annat och det är så rofyllt vid vattnet så jag håller tummarna på att det blir av. Lite småtrött idag var uppe för länge men det är inte hela världen. Dagen efter jag hade gjort fillersen var de svullna och då var de precis som jag ville ha de men nu har svullnaden lagt sig så nu syns det inte så mycket igen och jag kommer inte göra om det igen på ett bra tag.
 
Vardagsliv | |
Upp