THOUGHTS

 
Drack kaffe som vanligt efter jag steg upp och hade känningar. Gick till Willy's och postade brevet till FK och efter det gav jag mig iväg på promenad och idag var det väldigt tufft inte fysiskt i benen men nervsmärtan ville inte ge med sig så är lite orolig för morgondagen när den kommer på förmiddagen också men får hoppas det är bättre imorgon. Har så mycket tankar i huvudet, om allt och inget och samtidigt spänning! Fick hem mitt överkast till sängen idag, men blev väl sådär nöjd alltid svårt att köpa på nätet det är inte alltid det motsvarar förväntningarna men jag behåller det kör med beige och brunt i sovrummet, eller snarare honungsfärgat. Fått ta mer medicin har lite jag måste pyssla med idag och ikväll ska Berne in till Kalmar för att kolla på combin får se om det blir nåt köp han tar med sig sonen då han själv inte är så insatt o intresserad av bilar men jag hoppas det blir ett köp då han verkligen behöver det o har oroat sig länge för sin gamla bil och vi gillar ju ut och åka. Har lagt en collagen mask o fixat naglarna kör ju med Silicea tabletter så de har inte gått av lika ofta som förr behöver ju det för håret också tappar ju så mycket hår men tror att det har minskat lite, skönt för det var riktigt oroväckande tidigare. Hoppas på en bättre morgondag och ett bra möte 🙏
 
Oerhört tuff dag, haft små stunder med mindre smärta men nu har det varit ihållande i flera timmar trots maxat morfin, sämre igen. Börjar bli orolig för hur det ska gå att arbetsträna, men som sagt det är bara på prov lär få betala för att. Ju mer jag anstränger mig, stressar eller är orolig ju värre blir det. Just nu är det inget av att men smärtan stressar kroppen som får jobba på högvarv. Maxat med morfin men det vill bara inte ge med sig, behöver verkligen hjälp men så finns det ingen hjälp att få direkt. Redan glömt bort Uppsala men får ta och kontakta dem imorgon men hur ska jag klara en så lång resa det är frågan för det är ju inte mycket till hjälp! Gode Gud låt det onda försvinna låt mig få en bättre morgondag 🙏
 
Vardagsliv | |
Upp