THURSDAY

 
Startade dagen med kaffe som vanligt men dricker med sugrör försöker undvika vänster sida. Fick lite ont men det gick att leva med. Tog medicin och gav mig ut på promenad, väldigt hett och orkade tack vare vitamine well, ett måste att ha med sig dricka för att orka och få lite extra energi. Fick hem mitt nya överkast till sängen det kostade en del men är av riktigt bra kvalitet. Tvättade medan jag var ute och gick och det var så skönt att klara av sådant själv det gick ju inte förr, det är frihet. Chattat med Alison som ville kolla läget som märkt att jag har kunnat göra mer, inte klokt vad hon lagt ner tid på mig hon är en väldigt speciell kvinna, en underbar, varm och humoristisk och empatisk kvinna som fanns där för mig när allt var som värst det är inte illa, så tacksam för det. Fick hem min ansiktsmask till natten från Korea som ligger i topp när det gäller hudvård den ska hjälpa mot pigmentfläckar så ska testa den inatt. Jag har ju svåra fläckar då jag solat och haft förbud mot att sola när jag tagit antibiotika förr i tiden, de lär inte försvinna men om de bleks något blir jag tacksam. Nyss hemkommen från Kalmar, träffade trevliga Helenacare clinic och fyllde på med 1ml fillers i läpparna syns inte så mycket men nu ska jag inte göra mer det kostar en hel del måste spara pengar tills det är dags för botox för det håller inte i lika länge som fillers max 3 månader men Helena är skicklig och så trevlig så ska fortsätta gå hos henne. Men nu ska jag softa och äta något  fått i mig för lite mat idag och alldeles för mycket choklad varje kväll måste försöka sluta med det, inte enkelt men jag vet att det går om man vill. Tack för en bra dag 🙏
 
Vardagsliv | |
Upp