TORSDAG

 
Känns som fredag idag på något konstigt sätt kan inte alls fatta att det bara är torsdag. Vaknade med smärta och blev ledsen och orolig. Tog 1 och 1/5 morfin sedan kom jag ut på min långpromenad men måste säga att jag är besviken på att det är höst helt omöjligt att veta hur man ska klä sig. Var genomfrusen när jag kom hem så fick tappa upp ett varm bad och det var så skönt så nu fryser jag inte längre, nice! Chattar lite med en ny person lite kul faktiskt, så att det händer något iaf. Smärtan kommer och går idag men just för tillfället är det lugnare men det vågar man knappt säga för det kan svänga så fort. Åh så skönt det är att slippa frysa. Har tankar på att börja ta bort sommarkläderna ur garderoben men det är ett jättejobb men kan ju börja i någon ände behöver inte ta allt på en gång. Ta bort de somrigaste kläderna men behålla några om det kommer några fina höstdagar med sol, tack! Hösten och vintern är verkligen inte min tid, älskar sommaren och detta var första sommaren på 3,5 år som jag kunde hitta på lite och därför vill jag ha mer men det är likabra att försöka vänja sig vid hösten men det är alltid så bökigt med hur man ska klä sig inte för lite och inte för mycket det är det jobbigaste och regniga o blåsiga dagar. Idag var okej förutom att jag blev så frusen efter PW'n.
 
Så var det dags igen Gode Gud ge mig styrka! 🙏
Vardagsliv | |
Upp