WEDNESDAY

 
 Började dagen med en blöt PW, så jag gick på rekordtid brukar aldrig gå på tid men såg att det tog inte lika lång tid och inte konstigt det för det var inte speciellt mysigt med regn, regnade hela rundan och blev så frusen när jag kom hem fick sätta på mig stickat. Smärtan kom tidigare idag, så det har varit några tuffa timmar och det vill inte ge med sig. Men hann iaf med mitt samarbete med Derma Cure och testade bl.a. plasmapennan och är supernöjd, vilken bra produkt som tar bort oönskade födelsemärken. Har inte så många men har 2 på ryggen som jag vill få bort så får be älsk om hjälp, han lär bli rädd han är rädd för mycket som är nytt och det doftar ju lite bränt men får lugna ner honom för det är helt ofarligt. Ett väldigt bra samarbete med ett bra företag. Kommer testa serumet med snigelslem mer och naturligtvis som de flesta bästa produkterna så kommer den från Korea, ser fram emot att använda den dagligen med min favoriterna Anua som också är från just Korea! Och älsk ska in och kolla på en combi idag, hoppas att det blir ett köp så han slipper all stress o press efter ett långvarigt sökande men eftersom den är från 2021 så kan det ju knappast vara en massa fel, önskar honom lycka till! Börjar se fram emot tisdag, då börjar arbetsträningen och jag får lite annat att tänka på ska bli så kul och få träffa min vapendragare Samanthis! 🖤
 
Ber om lite lugn i nerven nu, att bara få vara lite utan detta hemska trycket i nerven 🙏
 
Vardagsliv | |
Upp